V&D, Jumbo, Albert Heijn: ze mikken allemaal op extra omzet rond Suikerfeest

Lekkernijen liggen uitgestald in de Marokkaanse bakkerij Fes. Foto ANP Vooral grote modeketens besteden dit jaar aandacht aan het Suikerfeest, het feest waarmee moslims de islamitische vastenmaand ramadan afsluiten. Kledingwinkels lanceren vanwege het Suikerfeest speciale ramadancollecties voor moslima’s. In de supermarkten zijn veel verkochte artikelen voor het feest niet meer te vinden in aparte schappen, maar opgenomen in het gewone assortiment. Bijna een miljoen moslims in ons land vieren vrijdag het Suikerfeest. Vanaf dan wordt gedurende drie dagen feestelijk

Lees meer

Het bericht V&D, Jumbo, Albert Heijn: ze mikken allemaal op extra omzet rond Suikerfeest verscheen eerst op ManagementStyle.nl.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *