Albert Heijn gaat strijd aan met HelloFresh

FEen Pick Up Point van Albert Heijn op Schiphol. Reizigers die via Schiphol reizen kunnen vanaf 16 juli hun boodschappen online op hun vakantieadres bestellen en bij aankomst afhalen bij een Pick Up Point. Binnenkort kunnen ze daar ook ingrediënten van vooraf door Albert Heijne samengestelde maaltijden bestellen. oto ANP Albert Heijn begint binnenkort een nieuw initiatief in de strijd om de online supermarktklant. De super komt met een wekelijkse boodschappenbox met daarin ingrediënten voor drie maaltijden.

Die box is online te bestellen en wordt gratis bezorgd samen met eventueel andere boodschappen. Een woordvoerster van AH bevestigde vrijdag berichtgeving hierover in De Telegraaf. Albert Heijn lijkt daarmee de strijd aan te binden met bedrijven als HelloFresh, een bedrijf van de Duitse startup-fabriek Rocket Internet, De Krat en andere bezorgdiensten van ingrediënten van complete maaltijden. Het aantal mensen dat online boodschappen bestelt, komt nog altijd niet ver uit boven de 1 procent. Maar de markt groeit wel. In september gaat in Amersfoort een nieuwe online supermarkt van start: Picnic. Picnic gooit het over een andere boeg als Hello Fresh en Albert Heijn en profileert zich als prijsvechter. Bron: ANP/Managementstyle.nl Managementstyle.nl

Het bericht Albert Heijn gaat strijd aan met HelloFresh verscheen eerst op ManagementStyle.nl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *